12 Mayıs 2010 Çarşamba

Multihack 7.0 Görünmezlik Hilesi Tıkla indir No rapid 2010


Ewt Arkadaşlar ALMANLARIN SİTESİNDE DOLAŞIRKEN BİDE NE GORUM Lord Kill Yeni bir Multihack yapmıs Harika ben Denedim...Tek Kelimeyle Süper

BU MULTİHACK DE ÇEKMESİNDE KESİNLİKLE OYUNDAN ATMAZ DENENDİ...

Daha Boyle Multihack Gormedim ben...Adamlar Çinlileri Geçmiş Yepyeni Özellikler Eklemişler Aşagıdaki Resimde Gostercem

YENİ MULTİHACK KULLANIM KILAVUZU:::

ATTACKS:Arkadaşlar Bu Atak Hızınızı Ayarlamanızı Sağlar
MOVESPE:Arkadaşlar Buda Koşma Hızınızı Ayarlar
WAFFENHA:Arkadaşlar Buda En Sevdigim Özelliklerinden Birisi Bu Özellikler İse Kılıcınızı Nasıl Tutacagınızı Belirlersiniz Bunların İçinde Atın Üstünde Vurdugunuz Gibi Vurabiliyotuz


MOBLOCK:ARKADAŞLAR GELDİK ASIL MESELEYE BUDA ÇEKME HİLENİN EN GÜZEL YANI KESİNLİKLE ÇEKMEDE OYUNDAN ATMAZ FAKAT SİZ ÇOK HIZLI VURURSANIZ ATABİLİR AMA BEN DENEDİM %100 ATMADI...
ZOOM:Arkadaşlar Buda Oyundaki Kamera Ayarı...

COMBO:ARKADAŞLAR Bu İse Kombo Kitabı Okumus Gibi Vurursunuz...

Auto Atack:Arkadaşlar Buda Otomatik Atack Yapar...

ARKADAŞLAR ÖN YUZDEKİ OZELLİKLERİ YAZDIM ŞİMDİ ARKADAKİ ÖZELLİKLERİ YAZAYIM...


ARKADAŞLAR BU SAYFAYI FAZLA ÇÖZEMEDİM AMA BU SAYFADAKİ EN GÜZEL ÖZELLİGİ UNİSCL DİR...

Arkadaşlar Uniscl yi İşaretlediginiz Zaman Gorunmez Oluyorsunuz...

yani Başkaları Sizin SS nizi Alamıyor

NOT: VİRUS YOKTUR

İNDİRMEK İCİN ALLATKİ LİNKE TIKLA İNDİR

 
Download: Multihack 7.0 Görünmezlik Hilesi Tıkla indir No rapid

Not: Hilenin Calısması icin gerekli olan network programın Mutlaka
Yukleyiniz yoksa hile calısmaz Hilenin calısması icin Gerekli Olan
Programı Guvenlen indir Kur
              Network Programını İndirmek icin Alltaki Linke Tıkla İndir
DOWNLOAD: Network Programını İndirmek icin buraya tıkla indir   

http://www.megadosya.com/category/hileler
 

Super mega oyun hileleri icin tıkla indir
 
site: www.megadosya.com              

site: www.megadosya.com

Hiç yorum yok: